יציאת מצרים גרסת המותג-איך יוצאים מהשגרה ויוצרים שפה ויזואלית חדשה?

חג הפסח מסמל יציאה מעבדות לחירות, שחרור ממה שכובל אותנו – והתחלה חדשה.
אבל מה אם נחשוב על זה גם מבחינה עיצובית?
אם הייתם צריכים להוציא את המותג שלכם משיעבוד ויזואלי, האם הייתם יודעים לאן ללכת?
זה הזמן להיפרד מהשגרה, מהעיצוב הישן, מהשבלונה – ולצאת למסע מיתוג מחודש.

למה בכלל לרענן את השפה הוויזואלית?

לפעמים, המותג פשוט לא משקף אותנו יותר.
אולי העיצוב כבר מיושן, אולי הקהל השתנה, אולי אנחנו עצמנו עברנו תהליך אישי או עסקי.
מיתוג זה לא לוגו – זה הדרך בה העסק שלנו מדבר, נראה, מרגיש.

5 צעדים לצאת לחירות מיתוגית:

  1. תבדקו מה כבר לא משרת אתכם
    האם הצבעים מרגישים מדויקים? הפונט עדיין משדר את הערכים שלכם?
    טיפ: אם אתם נבוכים לשלוח לוגו ללקוח, סימן שצריך שינוי.

  2. הגדירו מה הערכים והרגש שאתם רוצים להעביר
    מיתוג טוב מתחיל מבפנים.
    האם אתם משדרים יוקרה? פשטות? חמימות? חדשנות?
    בלי זה – גם העיצוב הכי יפה לא ייגע.

  3. צרו לוח השראה (Moodboard)
    כמו שבני ישראל לא יצאו בלי חזון לארץ מובטחת – גם אתם צריכים חזון עיצובי.
    שילוב של צבעים, צורות, תמונות ואווירה – זה הבסיס לשפה חדשה.

  4. בחרו צבעים ופונטים שמדברים אתכם באמת
    אל תבחרו טרנדים – בחרו שפה שתוכלו להתחבר אליה גם בעוד שנתיים.
    העיצוב שלכם צריך להיות חופשי מהשפעות חיצוניות – ולהיות מדויק לכם.

  5. סנכרנו הכל יחד לשפה אחת אחידה
    פיד אינסטגרם, אתר, כרטיס ביקור, סטורי – הכל צריך לדבר באותה שפה.
    המעבר מחוסר סדר לעיצוב אחיד – זה השלב שבו יוצאים לחירות אמיתית.

לסיום:

אז בפסח הזה, אל תחשבו רק על מצות וקניידלך.
תנו לעצמכם לחשוב – האם הגיע הזמן לצאת מהשגרה העיצובית?
אם התשובה היא כן – אני כאן כדי לצאת איתכם למסע הזה.
ולא צריך 40 שנה במדבר – לפעמים כל מה שצריך זה החלטה אחת אמיצה.